جراحی بینی

جراحی بینی زنان

جراحی بینی زنان از رایج ترین جراحی های زیبایی است چرا که بیشتر متقاضیان جراحی بینی را بانوان تشکیل می دهند.

آناتومی بینی زنان و آقایان با هم متفاوت است و به طور کلی عمل زیبایی بینی با هدف ایجاد تناسب بین بینی با اجزای صورت انجام می شود.

دیدگاه های مختلفی برای جراحی بینی بین آقایان و بانوان وجود دارد به این صورت زنان تمایل دارند بینی های سربالا و ظریفی داشته باشند در صورتی که آقایان به رفع ایرادات ظاهری کفایت می کنند و خواستار بینی برجسته و مستحکمی هستند.

بینی در مرکز صورت قرار دارد و کوچکترین ایراد آن زیبایی بقیه اجزای صورت را تحت شعاع قرار خواهد داد.

جراح بینی باید با توجه به جنسیت ، نوع و ساختار بینی جراحی بینی را به نحوی انجام دهد که با چهره فرد سازگاری داشته باشد.

بانوان باید قبل از انجام جراحی بینی با جراح بینی خود مشورت نمایند و انتظار خود را از انجام جراحی بینی بیان نمایند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختمان بینی و جنسیت فرد و آناتومی کلی چهره دیدگاهی کلی به فرد بدهد و فرد در مورد نتیجه عمل بینی قانع گردد.

چگونگی عمل بینی بانوان با آقایان مقداری متفاوت است.

جراحی بینی زنان

تفاوت جراحی بینی زنان و آقایان

  • نتیجه جراحی بینی مردان ، بینی طبیعی عمل شده خواهد بود به نحوی که جذابیت چهره مردانه حفظ شود در حالی که داشتن بینی ظریف چهره بانوان را زیباتر خواهد نمود.
  • پهنای بینی زنان ، کم در حالی که پهنای بینی مردان از روبرو بیشتر است.
  • زنان انتظارشان داشتن بینی کوچک با قوس و کمان بیشتری می باشد در حالی که آقایان خواستار یک بینی برجسته با افزایش ارتفاع پل بینی و پهن و عریض هستند.
  • قابل ذکر است که نوع شکل و اندازه و موقعیت کلی بینی در داشتن عمل زیبایی بینی موفق تاثیر گذار خواهد بود.
  • زاویه لب و بینی در بانوان حدود 105 درجه و در آقایان 90 درجه می باشد و زاویه قوس بینی در بانوان حدود 120 درجه در حالی که در آقایان 115 درجه می باشد.