جراحی بینی

نکاتی درباره ی جراحی چانه

امروزه با وجود جراحی های زیبایی از جمله جراحی چانه و گونه و همچنین دیگر جراحی های پلاستیک می توان برای تغییر چهره و رسیدن به چهره ایده آل خود اقدام کنید. برخی از جراحی ها جزو پر طرفدارترین جراحی های پلاستیک شناخته شده است که عمل جراحی چانه جزو آن ها قرار می گیرد.

قبل از اقدام برای عمل جراحی چانه بهتر است  نکاتی درباره ی جراحی چانه را بدانید تا پس از اتمام جراحی با مشکل روبه رو نشوید.

در ادامه مقاله توضیحاتی درباره اقدامات لازم پس از عمل جراحی چانه به شما خواهیم داد.

نکاتی درباره ی جراحی چانه

اقدامات لازم پس از عمل جراحی چانه

  •  امکان این که مختصری تورم یا احساس کشش روی چانه داشته باشید زیاد است به همین جهت ، در روزهای اول پس از عمل باید از غذاهایی که نیاز به جویدن دارند ، استفاده ننمایید.
  •  در روزهای اول پس از عمل تورم سبب می شود شما نتیجه ی نهایی را نتوانید به طور واضح ببینید به همین جهت برای مشاهده ی نتیجه ی به دست آمده باید صبور باشید زیرا تورم طی شش هفته از بین خواهد رفت و شما می توانید از ظاهر جدید خود لذت ببرید .
  •  برای مدت زمان چند روز احتمال ایجاد درد در اطراف چانه وجود دارد و شاید همین امر باعث شود شما به خوبی نتوانید دهان خود را باز کنید ، این موضوع برای جراحی چانه ، یک امری طبیعی به حساب می آید و جای نگرانی برای شما ایجاد نمی کند و پس از گذشت چند روز به حالت اولیه باز می گردد .
  •  پانسمان قرار داده شده در چانه ، توسط پزشک برای مدت زمان سه روز برای ثابت نگه داشتن ایمپلنت نگه داشته می شود .
  •  در برخی از موارد استخوان بریده می شود و پانسمان می بایست برای مدت زمان 5 روز در چانه نگه داشته شود و همچنین بیمار باید برای مدت 2 هفته فقط غذاهای نرم مصرف کند .

در این مقاله نکاتی درباره ی جراحی چانه گفته شد ، که با رعایت این نکات می توانید به تسریع بهبود پس از عمل کمک کنید.