جراحی بینی

جراحی نوک بینی

این روز ها خیلی از افراد خواهان انجام جراحی زیبایی بینی می باشند، اکثرا این افراد تنها دلیلشان زیبایی ظاهری و بالاتر رفتن اعتماد به نفسشان است که حاضر اند عوارض ناشی از جراحی بینی را به جان بخرند زیرا صورت عضوی است که نقص در آن و نازیبا بودن بعضی قسمت های آن موجب می شود که اعتماد به نفس فرد پایین بیاید و به همین دلیل یعضی افراد برای برطرف کردن نواقص موجود در چهره اقدام به انجام عمل جراحی می کنند.

عمل زیبایی بینی به دلایل مختلفی مانند عمل بینی به منظور مشکلات در راه های تنفسی یا عمل جراحی بینی به دلیل بزرگ بودن بینی ، جراحی نوک بینی و جراحی افتادگی نوک بینی انجام می شود.

جراحی نوک بینی

توضیحاتی درباره جراحی نوک بینی

یکی از روش های جراحی بینی ، عمل نوک بینی می باشد که برای فرم دهی به نوک بینی در افرادی که نوک بینی افتاده ای دارند و یا چنین مشکلاتی که در نوک بینی وجود دارد انجام می شود جراحی زیبایی نوک بینی تنها شامل نوک بینی می باشد و هیچ ارتباطی با دیگر نواحی ندارد.

عمل نوک بینی از داخل بینی انجام می شود و جراح از داخل بینی تغییرات لازم را در استخوان و غضروف اعمال می کند و بخیه ها نیز از داخل خورده می شوند به همین علت هیچ اسکار و اثری در بیرون بینی نمایان نخواهد بود که یکی از مزیت های عمل نوک بینی محسوب می شود. با استفاده از عمل نوک بینی می توان نوک بینی را بالا کشید و خوش فرم کرد.

عمل نوک بینی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود و حدودا 45 دقیقه زمان می برد. به طور معمول از بخیه های جذبی استفاده می شود که نیاز به کشیدن بخیه نیست. پس از اتمام جراحی  ، بینی را پانسمان می کنند و فرد قادر خواهد بود از فردای روز عمل به فعالیت های روزمره ی خود بپردازد . پانسمان بینی نیز معمولا پس از 5 روز باز می شود . نام علمی جراحی زیبایی نوک بینی tip plasty است.