جراحی بینی

سوالات متداول جراحی بینی

افرادی که قصد انجام عمل جراحی زیبایی بینی را دارند سوالات متعددی در ذهن شان ایجاد می شود، در این مقاله می خواهیم به سوالات متداول جراحی بینی بپردازیم.

سوال : بینی استخوانی چه مشخصاتی دارد؟

پاسخ : بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

سوال : بینی گوشتی چه مشخصاتی دارد؟

پاسخ : بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد، همچنین این نوع بینی دارای نوک گرد و غدد چربی فراوان باشد.

معمولا بهترین جراح بینی به کسانی که دارای این نوع بینی هستند توصیه می کنند که مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا نتیجه ایده آلی به دست آورند.

سوال : قیمت جراحی بینی چقدر می باشد؟

پاسخ : قیمت جراحی بینی متفاوت می باشد و با توجه به عواملی همچون دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و داروها ، نوع بینی و غیره تعیین می شود.

 

سوالات متداول جراحی بینی

 

تعدادی از سوالات متداول جراحی بینی

سوال : سن مناسب جراحی بینی چند سال می باشد؟

پاسخ : افراد از سن 18 سالگی تا 60 سالگی می توانند برای جراحی زیبایی بینی مراجعه کنند و ایرادات موجود در بینی را برطرف نمایند.

سوال : عوارض جراحی بینی چیست ؟

پاسخ : باید بگوییم در صورتی که برای انجام جراحی زیبایی بینی به بهترین جراح بینی مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت نمایید دچار عارضه ای نخواهید شد.

سوال : آیا جراحی بینی در آقایان و بانوان متفاوت می باشد؟

پاسخ : بله ، جراحی بینی آقایان و بانوان با یکدیگر متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

سوالات متداول جراحی بینی

 

سوالات متداول جراحی زیبایی بینی

سوال : تا چند وقت بعد از جراحی زیبایی بینی نمی توان عینک زد؟

پاسخ : معمولا بهترین جراح بینی به بیمار خود توصیه می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل تا 2 ماه بعد از جراحی بینی از عینک استفاده نکند و در صورت ضرورت از لنز استفاده نماید.

سوال : تا چه مدت قبل و بعد از جراحی بینی نباید سیگار کشید؟

پاسخ : برای اینکه در حین جراحی و بعد از آن بیمار دچار عارضه یا نشود توصیه می شود به مدت 2 هفته قبل و بعد از آن از سیگار کشیدن پرهیز کند.

سوال : در چه صورت بیمار اقدام به جراحی بینی ترمیمی می کند؟

پاسخ : زمانی که بیمار دچار افتادگی نوک بینی ، نامتقارن بودن بینی ، بیش از اندازه کوچک و سربالا شدن بینی شده باشد اقدام به جراحی بینی ثانویه می کند.

سوال : مراقبت های بعد از جراحی بینی چیست؟

پاسخ : باید بگوییم که مراقبت های بعد از جراحی بینی بسیار حائز اهمیت می باشد و تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی بینی دارد به همین علت توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.