جراحی بینی

جراحی بینی در افراد سیگاری

مصرف سیگار و دخانیات برای افرادی که جراحی زیبایی بینی دارند دشمن به حساب می آید، باید این را در نظر داشته باشید، دخانیات بر روی نتیجه عمل تاًثیر گذاشته  و روند بهبود و فرآیند ترمیم را کند می کند به همین منظور به افرادی که سیگاری هستند، توصیه می شود یک هفته قبل از عمل بینی مصرف سیگار را قطع کنند و برای یک ماه بعد از عمل سیگار نکشند، جراحی بینی در افراد سیگاری ، دارای تاثیراتی بر روی بینی بوده ، که در مطالب زیر برای شما گفته خواهیم گفت :

جراحی بینی در افراد سیگاری

نکاتی درباره جراحی بینی در افراد سیگاری

سیگار و مصرف هر نوع دخانیاتی به دلیل داشتن مواد سمی برای بدن مضر بوده ، و استفاده از آن قبل از عمل جراحی بینی روی بی هوشی و نتیجه ی جراحی تاثیر منفی داشته ، افراد سیگاری در تنفس ، حین و بعد از بی هوشی دچار مشکل می شوند.

مصرف نکردن سیگار یه هفته قبل از جراحی و یک ماه بعد از جراحی به این دلیل توصیه می شود که : نیکوتین موجود در سیکار باعث تنگ شدن رگ های بینی شده ، و در روند بهبود جراحی اثر منفی گذاشته و در نهایت روی زیبایی فرد تاثیر دارد.

کشیدن سیگار و دخانیات باعث مختل شدن دیواره ی عروقی خون می شود ، به طور ساده می توانیم بگوییم ، رگ ها تنگ شده و همین تنگ شدن باعث بیماری های قلبی و سکته ی قلبی می شود . در افراد سیگاری به دلیل آن که خون رسانی آنها ضعیف تر است ، در حالت عادی ترمیم دیر تر شروع شده و کند تر به پایان می رسد ، و همین امر باعث اختلال در خواب و طولانی شدن بهبود بخیه و تورم بینی می شود.

سیگار از دسته عامل هایی است که روی عروق ، به خصوص عروق کوچک پوستی تاثیر دارد ، و آن را دچار مشکل می کند ، به همین خاطر کیفیت عمل در افراد سیگاری پایین تر از افراد معمولی است.

عمل بینی در افراد سیگاری دارای نکاتی است که توجه کردن به این نکات می توانید به روند بهبود عمل کمک کند .