جراحی بینی

نحوه ی جراحی بینی

مطالب این مقاله ارائه دهنده ی موضوع نحوه ی جراحی بینی می باشد. به این منظور اگر برای انجام جراحی بینی کاندید شده اید، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات ضروری و لازم از جمله اقدامات پیش از عمل و یا مراقبت های پس از عمل را به دست آورید.

نحوه ی جراحی بینی

جراحی بینی جزو جراحی هایی است که امروزه به خصوص در کشور ما بسیار شایع شده است و افراد با هر دلیلی که می تواند متفاوت باشد، به این عمل رویکرد دارند.

بینی به دلیل این که در وسط صورت قرار دارد یکی از مهم ترین اجزای صورت محسوب می شود که بر روی زیبایی چهره تاثیر مستقیم دارد و همچنین کم ترین عیب آن سبب می شود که زیبای دیگر اعضاء صورت به چشم نیاید.

برای جراحی زیبایی بینی ،این را در نظر داشته باشد که هدف خود را بر روی برطرف کردن عیوب بینی قرار دهید نه کوچکی بینی.

بینی کوچک لزوما به معنی زیبایی نمی باشد، گاهی اوقات کوچک کردن بینی نه تنها باعث زیبایی نمی شود بلکه چهره را غیر عادی نشان می دهد، به این منظور قبل از این که برای عمل جراحی بینی اقدام کنید یک جلسه برای مشاوره به پزشک مراجعه کنید تا بتوانید خواسته های خود را با جراحتان درمیان بگذارید و همچنین نکاتی که قبل و بعد از عمل باید رعایت کنید را از پزشک دریافت کنید.

توضیحاتی درباره نحوه ی جراحی بینی

مرحله اول : انتخاب جراح برای عمل بینی.

برای انتخاب جراح بینی که یکی از مهم ترین انتخابات حیاتی زندگی می باشد، بایستی به طور کامل تجارب پزشک مورد نظرتان را بررسی کنید.

مرحله دوم: کاندید مناسب.

این نکته را در نظر داشته باشد که فرد با مشکل زیبایی جدی بینی می تواند کاندید مناسبی باشد.

مرحله سوم : مشاوره ی حضوری

قبل از اقدام به جراحی حتما یک جلسه مشاوره حضوری با جراحتان داشته باشید. در این جلسه می توانید عکس های بینی مورد تاییدتان را به پزشک نشان دهید و همچنین خواسته های خود را از جراحی بینی با ایشان مطرح کنید.

مرحله چهارم : معاینه داخلی بینی

انجام این امر سبب می شود تا پزشک از داشتن مشکلات تنفسی و یا شکستکی و مواردی به این شکل آگاه شود.

مراحله پنجم : آزمایش

انجام برخی از آزمایشات مانند آزمایش بارداری در خانم ها و انجام آزمایشات خون و غیره

مرحله ششم :

جراح با بیهوشی موضعی و یا عمومی جراحی را آغاز می کند.

در ابتدا برشی بر روی بینی ایجاد می کند و پس از ایجاد برش و همچنین دسترسی کامل به غضروف و استخوان، تغییرات را بر روی بینی انجام می دهد و در انتهای کار بخیه را در درون بینی می زند و کار را به پایان می رساند.