جراحی بینی

تاثیرات جراحی بینی بر تنفس

امروزه یکی از رایج ترین جراحی ها ، عمل جراحی زیبایی بینی به شمار می آید ، اکثر افراد تنها به ظاهر و شکل نهایی بینی توجه می کنند و به مسائل دیگر اهمیت زیادی نمی دهند.

باید بدانید ، تنها جراح و نحوه جراحی تضمین کننده رضایت مطلوب از نتیجه عمل نیست ، بلکه رعایت یک سری نکات مهم و ضروری واقع شده است.

بینی به دلیل آن که وسط صورت واقع شده است  عیوب ظاهری آن بیش تر از اعضای دیگر به چشم می آید و همین امر باعث می شود زیبایی دیگر اجزای صورت به چشم نیاید و در نتیجه سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد می شود.

حال برخی از افراد با داشتن ایرادات ظاهری در بینی نگران تاثیرات جراحی بینی بر تنفس خود هستند که در ادامه به آن می پردازیم.

تاثیرات جراحی بینی بر تنفس

تاثیرات جراحی بینی بر تنفس به شرح ذیل می باشد:

بینی یکی از مهم ترین عضو بدن است که اختلال در آن می تواند مشکلات زیادی را با خود به همرا داشته باشد، یکی از نگرانی های افراد برای عمل زیبایی بینی تاثیرات جراحی زیبایی بینی بر تنفس است.

در اکثر اوقات این مسئله مشکل تنفسی ، موقتی بوده و پس از گذشت زمان به طور کلی برطرف می شود و تنفس فرد به حالت اولیه باز میگردد، برای رفع این مشکل باید صبور باشید و حوصله به کار گیرید.

مشکل در تنفس در درجه ی اول به دلیل لخته های خون و ترشحات در راه هوایی بینی است ، که با شست و شویی دادن آن با سورنگ رفع می شود . در درجه ی بعدی ، گاهی اوقات تورم بافت های داخل بینی ، باعث ایجاد اختلال در تنفس می شود که پس از گذشت 1 الی 2 ماه برطرف می شود.

در نهایت باز به این موضوع تاکید می شود که اکثر مشکلات تنفسی و گرفتگی بینی بعد از جراحی موقتی بوده و در صورت آن که عمل های عجیب غریب مثل سرسره ایی کردن و یا فانتزی کردن انجام نشود ، هیچ مشکلی بر تنفس شما ایجاد نمی شود.