جراحی بینی

عمل زیبایی بینی گوشتی

جراحی بینی جزو جراحی هایی قرار گرفته شده که قبل از اقدام به آن، آگاهی داشتن درمورد آن مهم واقع شده است و نبود آگاهی می تواند در نتیجه عمل تاثیر منفی بگذارد. به این جهت ،متقاضیان و کاندیدهای جراحی بینی می تواند با مراجعه به پزشک و همچنین در سایت های مختلف اطلاعات لازم را کسب و همچنین به آن عمل کنند.

عمل زیبایی بینی گوشتی

مقدمه ای بر عمل زیبایی بینی گوشتی

این جمله که ،زیبایی مفهومی نسبی است را حتماً شنیده اید. با این وجود توازن و تعادل همواره پسندیده است و زیبایی به شمار می آید.

از نظر پزشکان و همچنین جراحان بینی ، بینی عمل شده هم باید زیبا باشد هم حالت طبیعی خود را حفظ کند. در واقع چهره ی زیبا داشتن و بینی طبیعی در تناسب آن با اجزای صورت می باشد.

پس در نتیجه بینی کوچک لزوماً دلیل بر به وجود آمدن چهره ی زیبا نمی باشد. چه بسا بسیاری از افراد با کوچک کردن بیش از حد بینی نه تنها زیباتر نشده اند بلکه زیبایی چهره ی قبلی را نیز از دست داده اند.

به همین جهت به افرادی که برای جراحی بینی کاندید شده اند، توصیه می شود قبل از اقدام به جراحی، یک جلسه حضوری به پزشک مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد و همچنین از خواسته ها و مدل بینی شما با خبر شود.

جراحی بینی :

یکی از شایع ترین و رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی در بین زنان و مردان ایرانی جراحی زیبایی بینی می باشد.

جراحی بینی اگر چه با اهداف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب در بین مردم باب شده است، ولی در صورت این که جراحی با مشورت یک جراح و پزشک ماهر و با تجربه انجام شود، می تواند خیلی ازعوارض ها و اختلال های درون بینی،مانند افتادگی نوک بینی ،قوز بینی، و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلالات شایع بینی را رفع کند.

توضیحاتی درباره عمل زیبایی بینی گوشتی :

بینی گوشتی تعبیر و همچنین واژه ایی است که به بینی هایی گفته می شود که در ناحیه ی نیمه پایینی بینی دارای پوستی ضخیم  و چربی زا باشند.

نحوه جراحی بینی های گوشتی :

جراحی بینی گوشتی با کاهش بافت از یک ناحیه و افزودن بافت به قسمت دیگر انجام می شود.

بافت افزوده شده اصولاً از غضروف تیغه ی بینی گرفته می شود. زمانی که تیغه ی بینی غضروف نداشته باشد به طور مثال در تصادف از بین رفته باشد، بدون اینکه به ظاهر گوش صدمه ای وارد شود از غضروف گوش ، استفاده می شود .

به این جهت آنچه که از غضروف بینی کاسته می شود و یا به آن اضافه می گردد  سبب می شود که نوک بینی جمع تر شود و تقویت پایه ی بینی، باعث کشش نوک بینی و زیبایی و دوام عمل جراحی بینی می گردد.