جراحی بینی

دکتر بینی خوب در تهران

کسانی که قصد انجام جراحی بینی در شهر بزرگ ایران ، تهران را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه خوب و ایده آل به یک دکتر بینی خوب در تهران مراجعه کنند. از آنجا که این عمل جزء عمل ها اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب پزشک خود را دارد. ممکن است با خود بگوید که چرا اینقدر بر این موضوع تاکید می شود یا اینکه بهترین جراح بینی تهران چه ویژگی های دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات بهتر است ادامه این مقاله از سایت دکتر جبار پورجبار یکی از بهترین جراحان بینی تهران را مطالعه کنید.

 

دکتر بینی خوب در تهران _ دکتر پور جبارجراح بینی _ دکتر پور جبار

 

کاندیدای مناسب رینوپلاستی

برخی از افراد دچار این باور اشتباه هستند که با داشتن ایرادات ظاهری در بینی شان می توانند اقدام به جراحی کردن دماغ کنند. باید بگوییم که انتخاب دکتر بینی خوب در تهران یا شهری که در آن ساکن هستید باید به بعد از اطمینان از اینکه کاندید مناسبی برای عمل زیبایی بینی هستید یا خیر موکول شود.

کاندیدای مناسب جراحی بینی دارای شرایط زیر می باشند:

  • به بیماری های مزمن ابتلا ندارند:

طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران داشتن سابقه ابتلا به بیماری های مزمن در گذشته یا مبتلا بودن به این بیماری ها در زمان مراجعه برای انجام جراحی دماغ ، این جراحی زیبایی را با خطر رو به رو می نماید. به دلیل اینکه در جراحی بینی تهران اولویت با حفظ سلامت بیمار می باشد لذا باید از انجام آن در شرایطی که بیمار به بیماری های خاصی همچون لوپوس ابتلا دارد، خودداری کرد.

 

دکتر بینی خوب در تهران

 

  • به بیماری های روحی مبتلا نیستند:

بیمارانی که به وسواس ابتلا داشته و می خواهند با عمل دماغ خود توسط یک دکتر بینی خوب در تهران حال خود را بهبود ببخشند به هیچ عنوان برای انجام این جراحی زیبایی مناسب نیستند زیرا نه تنها موجب بهتر شدن اوضاع روحی شان نمی شود که ممکن است باعث وخامت حال آن ها نیز شود. همچنین رینوپلاستی به افرادی که اعضای بدن شان هیچ ایرادی ندارد ولی به دلیل ابتلا به اختلال خود بدشکل پنداری از خود ایراد می گیرند نیز توصیه نمی شود.

  • افرادی که کمال طلب نیستند:

افرادی که کمال طلب بوده یا به عبارتی ایده آل گرا هستند از انجام هر کاری انتظار بی نقص ترین نتایج را دارند و چون جراحی زیبایی بینی موجب ایجاد یک بینی نقص مطلق نشده و فقط موجب بهبود نسبی بینی می شود لذا برای آن ها مناسب نمی باشد. بهترین جراح بینی تهران در صورت مشاهده چنین مواردی در ابتدا سعی در اصلاح هدف بیمار دارد اما چنانچه پاسخ مثبتی دریافت نکند از انجام عمل جراحی خودداری می کند.

  • افرادی که به دنبال شبیه سازی نیستند:

برخی از افراد از جراح بینی انتظاری را دارند که از خیاط دارند، این افراد بدون توجه به اینکه بینی یک عضو بسیار حساس بوده و نوع آن موجب ایجاد محدودیت های بسیار زیادی در فرم دهی اش می شود از یک دکتر بینی خوب در تهران می خواهند که بینی آن ها را شبیه به یک عکس یا یک فرد مشهور جراحی کند، بدیهی است که چنین چیزی امکان ندارد.

 

دکتر بینی خوب در تهران_ دکتر پور جبار

 

  • خانم هایی که شیرده نبوده و باردار نیستند:

به دلیل اینکه عمل بینی تحت بیهوشی صورت می گیرد لذا ممکن است بر روی جنین و نوزاد تاثیر سو گذاشته و برای او مشکل ساز شود. بهتر است خانم های باردار و شیرده از انجام هر جراحی و روش زیبایی که لزومی برای انجام هرچه سریع تر آن وجود ندارد بپرهیزند.

نحوه انتخاب یک دکتر بینی خوب در تهران

  • برای انتخاب بهترین جراح بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید همچنین می توانید در گوگل بهترین پزشک را جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین جراح بروید.
  • در جلسه مشاوره انتظارات خود را از جراحی دماغ به بهترین جراح بینی تهران بگویید تا دکتر بینی خوب در تهران به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده کنید.
  • با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را از جراحی دماغ بسنجید.
  • در صورتی که دارای بینی استخوانی هستید برای جراحی به بهترین جراح بینی استخوانی مراجعه کنید و در صورتی که دارای بینی گوشتی هستید به بهترین جراح بینی گوشتی  مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

 

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

بهترین جراح رینوپلاستی کسی است که ویژگی های ذیل را داشته باشد.

  • یک دکتر عمل زیبایی بینی خوب باید صبور باشد و تمام انتظارات بیمار را از پروسیجر پیش رو بشنود و او را به درستی راهنمایی کند.
  • با حوصله باشد و تمامی مراحل جراحی را به بیمار توضیح دهد.
  • یک دکتر بینی خوب در تهران باید در جراحی رینوپلاستی طبیعی و گوشتی مهارت داشته باشد.
  • سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد و صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشد.
  • در صورتی که بیمار از جراحی زیبایی بینی انتظارات نامعقولی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی او اجتناب کند.
  • بهترین جراح بینی تهران باید به علم زیبایی شناختی آگاه باشد و بتواند بینی را بعد از عمل دماغ تجسم کند تا بهترین مدل بینی را با توجه به آناتومی صورت بیمار به او پیشنهاد دهد.

 

جراحی زیبایی بینی از نگاه یک دکتر بینی خوب در تهران

پس از انتخاب یک جراح زیبایی بینی خوب  بیمار باید آزمایشاتی را که پزشک برای او تجویز نموده است انجام دهد و برای عمل دماغ آماده شود. جراح معمولا برای جراحی زیبایی بینی یکی از روش های باز یا بسته را با توجه به مهارت و تجربه خود انتخاب می کند. در روش باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز بر روی بینی اعمال می شود. اما در روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

نمونه جراحی بینی بهترین دکتر بینی تهران دکتر پورجبار

 

اگر یک دکتر بینی خوب در تهران برای عمل بینی خود انتخاب کنیم چه نتیجه ای دارد؟

ممکن است این سوال برای افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند و به دنبال یک پزشک برای سپردن روند جراحی به او می باشند به وجود آید. در پاسخ به این سوال بگویم که انتخاب بهترین جراح بینی تهران که ازتبحر و تجربه بسیار بالایی در شهر تهران یا دیگر شهر های ایران برخوردار است اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که می تواند نتایج زیبا و جذابی را خلق کند. به عبارتی دیگر می توان گفت نتیجه جراحی رینوپلاستی به مهارت ، تجربه ، تخصص و هنر خود جراح بستگی دارد که با توجه به تجربه ای که او در مدت زمان فعالیت خود به دست آورده است با توجه به نوع و ساختار بینی بهترین روش و مناسب ترین فرم را برای جراحی کردن دماغ انتخاب می کند.

از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که عوامل دیگر نیز در نتیجه عمل جراحی بینی دخیل هستند که می توان از میان آن ها به  نکات مراقبت های قبل و بعد از عمل که توسط دکتر بینی خوب در تهران گفته می شود ، اشاره کرد. اگر جراح زیبایی بینی شما بهترین و متبحر ترین دکتر بینی در تهران باشد با توجه به وضعیت و شرایط شما نکاتی را بیان می کند که بسیار مهم و حیاتی هستند و باعث می شود نتایج سریع تر از آنچه که فکرش را می کنید نمایان شود.

به یاد داشته باشید که یک جراح رینوپلاستی خوب و مجرب در تهران می تواند از ایجاد مشکلات متعددی حتی مشکلات غیر قابل جبران جلوگیری کند و بهترین و زیبا ترین نتایج را بدون ایجاد نگرانی ، ترس و استرس برای بیمار خلق نماید. دکتر جواد پورجبار یکی از بهترین جراحان بینی تهران هستند که دارای سوابق درخشان و طولانی می باشند ، شما عزیزان می توانید برای دریافت بهترین نتایج به ایشان مراجعه نمایید.

هزینه رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی تهران

هزینه جراحی دماغ با توجه به دستمزد دکتر بینی خوب در تهران ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.