جراحی بینی

جراحی بینی در تهران

حتما شما نیز تا کنون چندین بار امتحان کرده اید که بینیتان بعد از عمل زیبایی چگونه می شود ، حتما زمانی که رو به روی آینه قرار گرفته اید بینی خود را به سمت بالا هدایت کرده اید و گفته اید که اگر بینی ام را عمل کنم چقدر زیبا می شوم. باید بگویم امروزه جراحی بینی برای رفع نواقص ظاهری یا مشکلات آن انجام می شود و از همین رو طرفداران بسیار زیادی دارد. جراحی بینی در تهران که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که بهترین جراحان بینی ایران همچون دکتر جواد پورجبار در این شهر حضور دارند که می توانند بهترین نتایج را خلق کنند و باعث زیبا تر شدن چهره افراد شوند. با ما همراه باشید تا بدانید چرا عمل بینی در تهران بسیار رواج دارد.

 

جراحی بینی در تهران

 

اغلب فکر می کنند که جراحی بینی در تهران تنها برای افزایش زیبایی بوده اما می تواند برای رفع نواقص زیر انجام شود :

  • برای کوچک کردن بینی
  • برداشتن قوز بینی
  • عمل پلیپ
  • کوچک کردن سوراخ های بینی
  • سر بالا کردن بینی
  • درمان پولیپ
  • انحراف تیغه بینی

انجام جراحی بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی به دو روش باز و بسته بر روی بینی های گوشتی و استخوانی انجام می شود.

  1. جراحی بینی استخوانی : در صورتی که بینی پوست بینی نازک و استخوان محکمی داشته باشد به آن بینی استخوانی می گویند. عمل جراحی بر روی بینی های استخوانی و فرم دهی آن راحت  می باشد.
  2. عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی : دماغ های گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و استخوان و غضرف ضعیفی دارد. افرادی که بینی گوشتی دارند باید انتظار واقع گرایانه ای نسبت به عمل جراحی داشته باشند.

فیلم عمل بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

 

اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی کدامند:

  • انتخاب یک جراح بینی مجرب با توانایی بالا
  • انجام آزمایشات تجویز شده توسط بهترین دکتر بینی
  • عکسبرداری از تمامی جهت های بینی قبل و بعد عمل بینی
  • از مصرف آسپرین و وارفامین  یک هفته پیش از جراحی دماغ خود داردی کنید.
  • از دو هفته پیش از عمل دماغ از سیگار استفاده نکنید.
  • هنگام مراجعه برای عمل زیبایی بینی یک همراه با خود داشته باشید.
  • به صورت ناشتا برای جراحی کردن بینی مراجعه کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای پذیرش را همراه خود داشته باشید.
  • پیش از مراجعه برای جراحی بینی در تهران دوش بگیرید تا به حمام بعد از عمل کردن بینی احتیاج نداشته باشید.

 

 

لزوم انتخاب یک دکتر بینی خوب

جراح بینی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه عمل جراحی بینی در تهران یا دیگر شهر های  ایران دارد. از آنجایی که جراحی زیبایی دماغ یک عمل اورژانسی نیست لذا افراد زمان لازم برای انتخاب یک پزشک خوب را دارند. در صورتی که افراد در انتخاب دکتر زیبایی بینی خود دقت نکنند و یک فرد خوب را برای جراحی کردن بینی خود انتخاب نکنند امکان دارد نتیجه به دست آمده از جراحی دماغ رضایت بخش نبوده و عوارضی در بینی ایجاد گردد که قابل جبران نباشد.

افراد برای دستیابی به بهترین نتیجه از عمل زیبایی بینی می بایست بهترین جراح بینی در منطقه خود را انتخاب نمایند به عنوان مثال برای جراحی بینی در تهران ، میتوانند در گوگل جستجو کنن یا از دوستان آشنایانشان پرس و جو نمایند. به طور مثال فردی که در تهران زندگی می نماید و قصد جراحی زیبایی بینی در تهران را دارد، باید بهترین جراح بینی تهران را برگزیند.

فیلم عمل زیبایی بینی در تهران

 

ویژگی های یک جراح بینی خوب

برای انتخاب یک جراح بینی متبحر و با تجربه برای جراحی بینی در تهران افراد می بایست در رابطه با ویژگی های یک جراح پلاستیک بینی خوب اطلاعات جامعی داشته باشند تا بتوانند با توجه به آن ها جراح رینوپلاستی خود را انتخاب نمایند. بهترین جراح بینی تهران یا دیگر شهر های ایران :

  1. از وجدان کاری بالایی برخوردار است.
  2. با اصول زیبایی شناسی و ریاضی آشنا می باشد.
  3. قدرت تصور خوبی دارد.
  4. سلامت بیمار را بر مسائل مالی ارجح می داند.
  5. در رابطه با انتظارات بیمار از جراحی زیبایی بینی سوال نموده و از سوابق بیماری فرد جویا می گردد.

 

جراحی بینی در تهران

 

بهترین جراح بینی در تهران

سالانه هزاران نف زیر تیغ عمل جراحی بینی در تهران رفته و فرم بینی خود را تغییر می دهند. همانطور که می دانید عمل کردن بینی می تواند با هدف زیبایی و بهبود عملکرد بینی یا هر دوی آن ها انجام شود. با جراحی کردن بینی می توان به بهبود یا درمان مشکلات تنفسی پرداخت ، بد فرمی های مادرزادی یا بدفرمی های به وجود آمده بر اثر آسیب و ضربه پرداخت. بیمارانی که به دنبال انجام عمل زیبایی بینی و دریافت بهترین نتیجه هستند به طور حتم برای پیدا کردن بهترین جراح بینی شهر محل زندگی خود به تحقیق و بررسی های بسیار زیادی نیاز دارند.

یک جراح بینی خوب ، مجرب ، متبحر و مسلط در تهران یا دیگر شهر های ایران کسی است که به روش های جراحی و درمانی تسلط داشته باشد ، بتواند عملکرد مجاری بینی را بهبود بخشد و همزمان تلاش کند تا ساختار بینی حفظ شود و زیبایی تقارن در چهره به وجود آید. وی برای انجام عمل زیبایی بینی هرگز به سود و منفعت خود نگاه نمی کند و سلامتی بیمار را در اولویت های خود قرار می گیرید. پیدا کردن چنین شخصی در تهران با وجود دکتر های بینی بسیار زیادی که خود را بهترین و متبحر عنوان می کنند و هزاران کار دروغین را انجام می دهند و باعث می شوند افراد در زمان انتخاب سردرگم شوند بسیار سخت و دشوار می شود اما غیر ممکن و محال نمی باشد.

برای پیدا کردن چنین دکتر بینی باید شما کمی دقت و صببر داشته باشید و هیچ گاه از تصمیم خود یعنی انتخاب بهترین جراح بینی تهران باز نگردید. برای پیدا کردن یک جراح بینی حرفه ای و مجرب نیاز است تا شما نکاتی را که عنوان ویژگی های بهترین جراح بینی در ادامه بیان می کنیم را در نظر بگیرید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی کدامند:

  • بعد از عمل دماغ تا یک هفته از مصرف آسپرین بپرهیزید.
  • هر دو یا سه ساعت یکبار بلند شوید و راه بروید.
  • از مایعات استفاده کنید و برای نوشیدن از نی استفاده نکنید.
  • از خوردن غذاهای سفت که نیاز به جوییدن زیاد دارد پرهیز کنید وغذاهای میکس و آبکی میل کنید.
  • طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران دکتر پورجبار ، بهتر است از کمپرس یخ و آناناس استفاده کنید که باعث بهبودی تورم و کبودی می شود.
  • بعد از شش هفته می توانید از استخر استفاده کنید به شرطی که از دماغ گیر و عینک استفاده نکنید و در آب شیرجه نزنید.
  • از دست زدن به بینی خود داری کنید.
  • دارو هایی که جراحتان تجویز کرده است را استفاده کنید.
  • تا زمانی که خونابه ها متوقف شود می توانید پانسمان آن را عوض کنید.
  • برای برداشتن اسپلینت حتما به جراح رینوپلاستی مراجعه کنید و زدن چسب بینی را تا چند هفته به دکتربینی بسپارید.

 

 

قیمت جراحی بینی در تهران سال 1400 و 1401

جراحی کردن بینی قیمت متفاوتی دارد با توجه به تبحر جراح و توانایی وی درعمل بینی دستمزدش متغیر می باشد. علاوه بر دستمزد جراح بینی هزینه بیمارستان، پرستاران، متخصص بیهوشی و غیره هزینه عمل بینی را مشخص می کند.

شیک ترین مدل ها در جراحی بینی

بینی با سه مدل شناخته شده به نام های مدل بینی طبیعی ، مدل بینی فانتزی و مدل بینی نیمه فانتزی قابل شکل دهی می باشد. در هر یک از این مدل ها از الگوها و ویژگی های خاصی برای شکل دادن به بینی استفاده می شود. البته ، نکته قابل توجه در تمامی این مدل ها این است که جراح بینی ، با در نظر گرفتن ویژگی های صورت بیمار ، بینی را به گونه ای شکل می دهد تا نهایتاً به برازندگی چشم نوازی در کل صورت دست پیدا کند.
در جراحی بینی با مدل طبیعی ، اندازه بینی ، چندان کوچک نمی شود. پل بینی نیز اغلب صاف بوده و نوک بینی ، تحت زاویه ای مشخص ، نسبت به لب بالا قرار می گیرد. حتی در اجرای این مدل ، با توجه به جنسیت بیمار ، ملاحظاتی در نظر گرفته می شود به این معنی که مانورهایی که بر روی بینی یک داوطلب خانم و یک داوطلب آقای متقاضی مدل طبیعی انجام می شود ، از یک قالب یکسانی تبعیت نکرده و تفاوت های جنسیتی این دو باعث می شود که جراح بینی ، مانورهای متفاوتی را بر روی بینی آنها داشته باشد.
در جراحی بینی با مدل فانتزی ، بیشتر متقاضیان ، خانم می باشند چراکه ویژگی های این مدل بینی به گونه ای است که نمی تواند برازندگی مورد نظر را در چهره یک آقا ایجاد کند. در این مدل ، اندازه بینی اغلب بسیار کوچک می شود و نوک بینی به اندازه محسوسی رو به بالا هدایت شده و قوس مشخصی بر روی پل بینی ایجاد می شود. هر چند بیشتر داوطلبین این مدل ، خانم ها هستند ولی این بدان معنی نیست که این مدل می تواند برای صورت تمام خانم ها برازنده باشد. اغلب صورت هایی که سایر ویژگی های آنها نیز ظریف و کوچک هستند ، برای این مدل ، ایده آل محسوب می شود. علیرغم همه اینها ، لازم است بیمار در جلسه مشاوره شرکت کند تا پزشک بعد از انجام ارزیابی ها و بررسی های لازم در خصوص ایده ال بودن این مدل برای بیمار ، تصمیم گیری کند.
مدل نیمه فانتزی بعنوان یکی از مدل های محبوب ، ویژگی های هر دو مدل فوق الذکر را تا حدودی دارا می باشد. در این مدل نیز هارمونی و قابلیت مدل در خلق یک تعادل ایده آل با سایر مولفه های صورت ، در دستیابی به یک نتیجه جذاب ، حرف اول را می زند.
صرفنظر از اینکه مدل انتخابی برای جراحی شدن بینی هر چه که باشد ، آنچه در همه این موارد ، کلید اصلی دستیابی به نتیجه رضایت بخش است ، ایجاد یک هارمونی چشم نواز در کل چهره است.