جراحی بینی

کوچک کردن بینی با جراحی

افراد به دلایل مختلفی برای انجام جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند که کوچک کردن بینی یکی از آن دلایل می باشد، باید بگوییم تنها راه کوچک کردن بینی با جراحی می باشد که در این مقاله می خواهیم درباره آن صحبت کنیم.

جراحی کوچک کردن بینی  به دو روش جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود که انتخاب یکی از روش ها به میزان توانایی و تبحر جراح بینی بستگی دارد.

انواع روش کوچک کردن بینی با جراحی

  • جراحی بینی به روش باز

در جراحی بینی به روش باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود تا پوست از اسکلت بینی جدا شده و بتوان تغییرات مورد نیاز را اعمال کرد.

در این روش کوچک کردن بینی احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد و جراح بینی دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی دارد.

  • جراحی بینی به روش بسته

در این روش کوچک کردن بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

میزان تورم و کبودی بعد از این روش جراحی بینی کمتر بوده و مدت زمان آن حدود 15 دقیق کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد.

 

کوچک کردن بینی با جراحی

 

كوچك كردن بيني با ليزر

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص كوچك كردن بيني استخواني بدون عمل و با لیزر هستیم ، این تبلیغات درباره بینی گوشتی نیز وجود دارد که باید بگوییم هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در استخوان و غضروف بینی اعمال کرد و جراحی بینی تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

جراحی کوچک کردن بینی :

بهتر است بدانید جراحی کوچک کردن بینی بر روی دو نوع بینی استخوانی و بینی گوشتی انجام می شود.

بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند و قصد کوچک کردن بینی را دارند می توانند مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، مدل بینی طبیعی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند.

بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای نوک بینی پهن ، پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، همچنین این نوع بینی دارای غدد چربی فراوان در اطراف سوراخ های بینی می باشد.

کسانی که قصد انجام کوچک کردن بینی گوشتی با جراحی را دارند بهتر است مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا بهترین نتجیه را به دست آورند.

 

کوچک کردن بینی با جراحی

اقدامات قبل و بعد از کوچک کردن بینی بعد از جراحی به شرح ذیل می باشد:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی می توانید به مقالات جامعی که درباره آن ها تهیه شده و در سایت موجود است مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که رعایت نکات قبل و بعد از جراحی بینی تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی کوچک کردن بینی دارد.

هزینه جراحی کوچک کردن بینی چقدر می باشد؟

هزینه کوچک کردن بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه های بیمارستان و پرسنل آن و غیره تعیین می شود.