جراحی بینی

بایدها و نبایدهای جراحی گوش

هر عملی دارای یک سری بایدها و نبایدها است که قبل از جراحی می بایست درباره آن دانست تا از عارضه ها و خطرات احتمالی کاسته شود، در ابتدا توضیح مختصری در خصوص جراحی گوش داده ایم و در ادامه به بحث بایدها و نبایدهای جراحی گوش پرداخته ایم.

بایدها و نبایدهای جراحی گوش

یکی از تاثیر گذارترین اجزای صورت و زیبایی چهره ” گوش ها ” هستند ، اگر این باور غلط را در خود دارید که با پنهان کردن گوش ها زیر موها زیباتر به نظر می رسید سخت در اشتباه هستید.

بایدها و نبایدهای جراحی گوش یا اتوپلاستی

گوش یکی از مهم ترین اجزایی است که بر روی زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد به همین منظور برخی از افراد از گوش های خود به دلایل مختلفی رضایت کامل ندارند و برای بهتر نشان دادن آن به عمل جراحی زیبایی گوش روی می آورند. از این رو ، بایدها و نبایدهای اتوپلاستی را مطالعه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

باید بدانید به هیچ عنوان پس از جراحی ورزش های سنگین انجام ندهید . ( این ممنوعیت به دلیل کاهش دادن احتمال خون ریزی است ، که با وارد نکردن فشار بر روی ناحیه ی تحت عمل از آن کم می کنیم ).

توصیه می شود پس از جراحی گوش یا ” اتوپلاستی ” رانندگی نکنید . ( به دلیل  سربند هایی که پس از عمل بر روی گوش قرار داده شده است ، باعث می شود شنوایی شما کم تر شود و یا این که نتوانید به موقع وبه طور  سریع عکس العمل های سر و گردن داشته باشید )

این را در نظر داشته باشد که باید ، شب ها به پشت بخوابید و به هیچ وجه به پهلو و بر روی گوش های خود نخوابید . بهتر است زمان خواب زیر سر خود را بلند کنید.