جراحی بینی

نکاتی درباره ی عمل بلفاروپلاستی

با بالا رفتن سن ، پوست صورت دچار تغییراتی در رنگ ، شفافیت ، ضخامت می شود و همچنین حالت جوانی و شادابی پوست رفته رفته از بین می رود و چروک هایی که اول دیده می شود در ناحیه ی پلک است.

از علت های افتادگی پلک ، نازک بودن پوست آن قسمت است، زمانی که فرد از پف زیر چشم ، چروک های متعدد و افتادگی پلک رنج می برد می تواند با جراحی زیبایی پلک این مشکلات را برطرف سازد.

در صورتی که مشکلات ذکر شده را ندارید توصیه می شود این عمل را انجام ندهید.

قبل از اقدام به این عمل بهتر است نکاتی درباره ی عمل بلفاروپلاستی را بدانید و رعایت به این نکات برای دیدن نتیجه ی مطلوب الزامی می باشد.

نکاتی درباره ی عمل بلفاروپلاستی

 

نکاتی درباره ی عمل بلفاروپلاستی که باید بدانید:

در صورتی که بعد از عمل دچار هر گونه درد و یا کاهش دید احساس کردید بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید و در صورت امکان به مطب ایشان مراجعه کنید.

پس از چند ساعت اثر داروهای بی حس کننده از بین می رود و شما در ناحیه ی پلک درد و کشش را احساس می کنید. همچین امری پس از عمل طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد، می توانید با مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک این درد را تسکین دهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که ، بعد از پایان عمل ، بر روی ناحیه ی جراحی شده کمپرس آب سرد قرار دهید و سرتان را در حد امکان بالا نگه دارید ( به جهت این امر می توانید در هنگام خواب ، چند بالش زیر سرتان قرار دهید  ) این اقدامات به کنترل تورم و کبودی محل جراحی زیبایی پلک کمک خواهد کرد.

برای مدت دو هفته بعد از عمل بلفاروپلاستی ، ترشحات کمی در ناحیه ی جراحی شده دیده می شود و شما احساس چسبندگی در آن ناحیه را دارید . مصرف قطره های مناسب به برطرف شدن این حالات کمک می کند.

در چند هفته ی اول بعد از عمل بلفاروپلاستی امکان اشک ریزی ،  و حساسیت به نور و تغییرات گذرای بینایی (مثل تاری دید یا دوبینی) وجود دارد که پس از گذشت زمان کوتاه رفع می شود.

با رعایت نکات بالا می توانید به طور چشم گیری مشاهده ی بهبود سریع خود باشید.