جراحی بینی

روش تزریق چربی

برای رفع چین و چروک صورت و زیبایی بیشتر چهره ، از فیلر های ( پر کننده ) مختلفی می توان استفاده کرد ، اما روش تزریق چربی به علت آن که طبیعی بوده و از بدن خود فرد گرفته می شود بهنرین گزینه خواهد بود.

روش تزریق چربی

به طور معمول  مدت ماندگاری چربی تزریق شده ، در حد مطلوب است و در صورتی که فرد رژیم های غذایی خاص نداشته باشد گاهاً چند سال باقی خواهد ماند . این ماندگاری در نواحی که حرکت شان کمتر است ، نظیر زیر چشم و گونه  بیشتر و در قسمت هایی که دائم در حرکت هستند ، مثل اطراف دهان کمتر می باشد.

از کدام قسمت بدن می توان چربی برداشت ؟

از اکثر اعضای بدن می توان چربی برداشت ، اما الویت با چربی باسن ، شکم ،پهلو و ران ها می باشد ، زیرا ماندگاری بیشتری دارند.

توضیحاتی درباره روش تزریق چربی

تزریق چربی نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود . برای شروع باید محل تزریق چربی و ناحیه مورد نظر برای برداشتن چربی مشخص گردد. محل برداشت چربی را ضد عفونی می کنیم ، بی حسی تزریق نموده و سپس با سرنگ های مخصوصی که کانولا به آن متصل است ، با فشار کم چربی را خارج می کنیم.

پس از آن چربی خارج شده را چند بار شستشو می دهیم و پس از آن به سرنگهای مخصوص تزریق انتقال داده می شوند و در انتها با ضد عفونی کردن ، محل تزریق چربی به وسیله کانولا تزریق صورت می گیرد.

مدت زمان انجام تزریق بستگی به حجم چربی و محل تزریق حدود یک الی سه ساعت متغیر است . با در نظر داشتن این موضوع که تزریق بیش از اندازه چربی ، ممکن است تا در روند خونگیری اختلال ایجاد کند و بافت چربی از بین برود ، اجازه دهید تا میزان چربی تزریق شده ، توسط پزشک معین گردد.

در ضمن اگر چربی اضافه آمد می توان آن را در فریزر تا شش ماه نگه داشت.